انتخاب سردبیرسیاست و دیپلماسی

مجلس و دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند

رییس‌جمهور در آیین افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات:

رییس‌جمهور گفت: مجلس و دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند و حضور همه مردم برای انتخاب تاثیرگذار است.

به گزارش بازار 24 به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در آئین افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات، گفت: ابتکار صداوسیما در راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی تبلیغات انتخابات بستری ایجاد کرده که آسان، ارزان، فراگیر و عادلانه است. موضوع مهم، جمهوریت نظام است. همواره در این ۴۴ سال و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این افتخار را داریم که در دنیا اعلام کنیم نام مردم، سخن از مردم، رأی و مشارکت مردم در این کشور جدی است.

وی افزود: تمامی نهادهای برخاسته از تشکیلات و سازمان و سازوکار اداره کار در جمهوری اسلامی مبتنی بر رأی مردم است.

رئیس جمهور تصریح کرد: در دنیا سیاستمداران از نام مردم در جهت پیشبرد اهداف سیاسی خود بهره می‌برند ولی در جمهوری اسلامی اینگونه نیست. وقتی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌گویند که «میزان رأی ملت است» و اساس در نظام اسلامی مردم و رأی مردم هستند، یعنی مردم را باور دارند.

رئیسی گفت: از تمامی ظرفیت‌ها باید استفاده شود تا مردم بتوانند بهترین را انتخاب کنند و بتوانند با انتخاب خود مجلس قوی را شکل دهند.

وی افزود: مجلس قوی، دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند، حضور همه مردم برای انتخاب تأثیرگذار است و استفاده از همه ظرفیت‌ها تکلیفی در سیاست‌های مصوب و ابلاغی نظام است.

رئیس جمهور گفت: در نظام‌های سرمایه داری اساس تبلیغات مبتنی بر قدرت و ثروت است یا عکس و تصاویر با هم رقابت می‌کنند، اما زمینه‌ای که در کشور ما ایجاد شده این است که ایده‌ها و برنامه‌ها می‌توانند با هم رقابت کنند.

در نهایت و با دستور رئیس‌جمهور، ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس افتتاح شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا