انتخاب سردبیربدون دسته بندی

امکان تبلیغات شهری در اختیار فعالان گمنام مد و لباس قرار گرفت

اختتامیه جشنواره مد و لباس فجر/۳؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت از حوزه مد و لباس گفت: در حال حاضر امکانات تبلیغات شهری در اختیار بسیاری از افراد گمنام این عرصه قرار گرفته است.

به گزارش بازار 24 به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه برگزاری مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در جمع اصحاب رسانه گفت: مهم‌ترین ایده‌ای که در این جشنواره دنبال می‌کردیم، ایجاد ارتباط بین طراحان گمنام و صنعت پوشاک بود که در ایام جشنواره اتفاقات خوبی رخ داد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های این جشنواره مردمی بودن آن است و این موضوع مبنی بر اینکه همه فعالان این حوزه بتوانند نقشی را برای جامعه هدف ایجاد کنند، از دیگر ویژگی‌های آن به‌شمار می‌آید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز توقع مان بسیار بالاتر از این چیزی است که شاهدش هستیم و با نقطه هدف مان فاصله بسیاری داریم. دولت از حوزه مد و لباس حمایت ویژه ای می‌کند.

وی ادامه داد: همه فعالان حوزه مد و لباس باید وارد میدان شوند تا بتوانیم یک زنجیره برای پیشرفت در حوزه مد و لباس را تشکیل دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از شهرداری تهران برای حمایت از حوزه مد و لباس گفت: در حال حاضر امکانات تبلیغات شهری در اختیار بسیاری از افراد گمنام این عرصه قرار گرفته است.

وی با اشاره به سکوهای عرضه محصولات حوزه مد و لباس گفت: هدف‌مان این است که با کم کردن فاصله‌ها، نظام عرضه مستقیم کالاهای متناسب با خانواده ایرانی را به صورت آسان و ارزان در دسترس قرار دهیم.

اسماعیلی در پایان گفت: یکی از کارهایی که در این حوزه شروع کرده‌ایم حمایت با تسهیلات ارزان است تا فعالان این حوزه بتوانند زودتر وارد چرخه تولید انبوه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا